Merhaba sevgili anneler.Kızım akşam 6 da yatıp sabah 6 da kalkıyor bu süre içerisinde 2 kez besleniyor.Geçen haftaya kadar gündüz uykuları 1 saat falandı şimdi 2 veya 3 saat uyuyor uyanınca 1 saat ancak uyanık kalıyor ve çok sessizleşti eskiden kahkaha atıp agulardı şimdi uyanınca gülümsüyor onun dışında çok sakin 🤷🏻♀️Buna benzer bişey yaşayan varmı aranızda?