Melis16 benim kızıma takılan altınlarıda ben çıkarmıştım gösteriş gibi geliyor demiştim annemgile onlarda olmaz bir süre takılı kalsın sarılık için iyidir dediler 2-3 hafta boyunca bizde çeyreği çıkarmadık üzerinden.Tabi o sürede ben hep kendimi görgüsüz gibi hissettim gelenlere karşı 😁