Bugün 2.doz aşımı oldum aşı kartı oluşturmam gerekiyor seyahat için yalnız sisteme düşmemiş e nabız da var ama hes uygulamasin da yok oraya ne zaman düşer bilgisi olan var mı? Çünkü pasaport numarası ekliyorum yok olmuyor bir türlu kart oluştur seçeneği çıkmıyor hayrınıza bir el atin😁👍