Merhabalar kızım 29 temmuz doğumlu. 9 aylık ve çok iştahsız. Ek gıda çok ama çok zor yediriyorum. Bazen hiç. Ağzını kitliyor. Beni emiyor. Acıkınca direk anmak istiyor. Ilk 3 ay kilo alımı iyiydi. Bi ara ishal oldu kilo bile verdi. Doktor bu kadar olur normal dedi ama ben dayanamıyorum artık çok üzülüyorum çok yıpranıyorum yapıp yapıp yediremeyince.