Merhaba arkadaşlar kızım alerjikti aptamil pregomin as mama kullanıyorduk 1 yaşını geçtiği için bizde normal mamaya geçtik aptamil 4 önerdi doktor fakat kızım sevmedi ve içmedi 2’li paket 800 gr almıştım birini açtım diğeri kapalı kutu açılmadı 4 gün oluyor mamayı açalı komşumdan başka marka mama alıp denedim onu içtiği için elimdeki mamayı satıcam almak isteyen olur mu ?
AÇILMAMIŞ OLAN BİR KUTUYU SATMAK İSTİYORUM. TEŞEKKÜRLER