Su1 ben demek bebişiniz iyiyse çok sevindim aşılardan aona biraz ateş olabiliyo panik yapmayın sakin kalın 39 u geçmediği sürece kontrol edilebilir ufak şeylerle bundan sonrası için söylüyorum aklınızda olsun diye ateş aynı seyirlerde seyrediyosa sorun yok ama hızlıca yükselirse hemen doktorunuzla irtibata geçin eğer ulaşamazsanız calpol verip 15 dk bekleyin düşmezse duş aldırın 10 dk bekleyin baktınız yine yükseliyo hemen bi fitil atın hastaneye kadar sizi idare eder ama aşılarda çok sıkıntı yaratıcak kadar yüksek ateş yaşamadık biz sadece menenjit aşısında 39 u bulmuştu onun dışında ateş aşırı sorun olmadı şimdi 6.ay aşılarını olucaz 4 tane aşı vurulacak toplamda valla içim gidiyo nasıl kaldırcak bu kadar aşıyı diye