35 günlük anneyim. Oğlum her acıktığında bir göğsümü dönüşümlü emziriyordum( Bir göğüsle doyuyor diğerini almıyordu). Diğer göğsüm sızlayıp ağrıdığı ve üstüm başım süt olduğu için manuel makina ile sagmaya başladım ve çok geç fark ettim göğüslerimi yara ettiğini. Şu an oğlum emerken sütüm fazla geliyor ve boğuluyor gibi oluyor. Korkuyorum bu yüzden. Keşke hiç kullanmasaydım. Ayrıca şu an yaralarımın geçmesi için uğraşıyorum 😔