Anneler nasılsınız . Benim bıyık bölgemde karsrtı oldu böyle hafif sanki bıyıklı gibi oldum. Doğum yapalı 11 ay oldu. Açıkçası doğumdan mı güneşten mi ağda ile kuaförde aldırmaktan mı bilmiyorum. Henüz doktora da gidemedim. Pirinç suyu iyi gelir diyorlar ama korkuyorum. Pirinç maskesi deneyen oldu mu ?