Psikologanne00 Kızlar selam ben sezeryan olalı 47 gün oldu 35. Günde kanamam bitmişti. 12 gündür Hiç gelmedi. Bugün az az kan geliyor acaba regl mi oldum ? Nasıl anlayabilirim sizde bitince tekrar gelmiş miydi 🤔
Tiredmother Psikologanne00 ilk doğumumda 1. Ayda regli oldum düzenli 7 gün 2. Doğumumda 3. Ayımda regli oldum ve 15 gün sürdü ama ben doğum kontrol hapı kullanıyorum bundan dolayı ilk ay normal bı kadar uzun olması demişti doktorum
ssnnmm Psikologanne00 olabilir emzirince olmaz falan demişlerdi 7aylık olduk sadece emzirdim ek gıdaya kadar ama 40çıktığı günden beri düzenli oluyor
AyazAlpAlmilaAyza Emziren anneler uzun süre olmayabiliyormuş canım benim 2 ay 27 gün oldu sadece 2 hafta önce 3 gün lekelenme gördüm başka olmadım daha
selambensid Psikologanne00 40 ım çıktı. 3 gün kanamam kesildi. 43. Gün regli oldum ☺️ Doğum yapalı 6 ay oldu asla şaşmadı hep düzenli bir şekilde oldum yine olmaya da devam ediyorum ☺️💜🙏🏻(Maşallah)
Sevdeee Psikologanne00 50 gün lohusa kanaması sürdü o biter bitmez adet oldum ondan sonraki adet 3 ay sonra oldum