Leyla1161 Normal doğum yaptığım için kullanmama da gerek kalmadı sıfırdır hiç kullanmadım zaten tüm parçaları ürünün kendi poşetlerindedir Biberon dahi kullanılmadı https://www.hizliresim.com/px2jstb https://www.hizliresim.com/m51a2v5
Leyla1161 green_love1 normalde 400tlden aşağıya vermek istemiyorum aslında ama ciddi alıcı olur ise 380e kadar bırakırım dediğim gibi ürün hiç kullanılmadı