Anneler 6 yaşındaki oğlumun yapılması gereken 7 dişi var. Ağzı hep çürük icerisinde 4 diş çekildi. Ama bitmiyor😞 doktor genel anestezi ile müdahale edelim hepsi bitsin dedi. 3 saat sürecek komple yapılacak ama ben korkuyorum. Bu sekilde cocugunun dişine müdahale ettiren anneler veya sağlıkçı olup bilgisi olanlar var mı ? Lütfen yardımcı olur musunuz ?🙏