Yagmur05 Oğluşum 5 aylık yanaklarında hafif kızarıklık var sanırım sakal vs değince kızarıyo egzamamıdr doktor bikere fucidin verdi ama kortizon içeriyo sürdüğümde geçti ama tekrarlıyor ne yapmam lazım arkadaşlar
Birminikanne Yagmur05 o kızarıklık bizde de var asla da geçmiyor geçse de ertesi gün çıkıyor boynunun altı kırmızı kustukçada oraya değiyor daha çok alevleniyor çözümü yok