Doğum yaptığım ilk gün hemşire senin bebeğin meme arsızı yanında emzik varsa hemen ver alıştır demişti. 😂 Sürekli ağlıyordu ve memeye aşırı saldırıyordu bırakmıyordu da hiç. İlk gün verdik o yüzden hatta çocuk doktor unada sordum ikinci gün emzik verebilirsin demişti. Ama sonradan almadı hala canı isterse alışmadı hiç🤷♀️