Temizkalp 16 Eylül’de kızım 2 yaşına giriyor eşimle kutlicam masa hazirlicam gene sizce kemerindeki şeyi toka gibi başına mı taksam yoksa belinde mi kalsın yada taç mı taksam ?https://www.hizliresim.com/3d5xx2x