Tortilla_ onu da bilmiyor. aslında bu post bir yönden iyi oldu ben kafamdaki kuruntuları atamıyorum en azından siz veya gören birileri yazarsa çok sevinirim.
10,5 aylıkken gelişim uzmanına gittim alkış bay bay yapmıyor diye, uzman bunun gelişim göstergesi olmadığını söyledi ama 15 aylık hala yapmıyor. aslında bence biliyo ama inadından yapmıyo gibi geliyo, alkış yaptırmaya çalıştığımda ellerini kafasına götürüyor. kelime olarak sıklıkla baba dede, nadir anne mama diyor başka kelime yok. suyunu iç dediğimde suluğundan içiyor, banyoyu görünce banyo yapıcağını anlayıp seviniyor, dışarı cıkıcağımızı anlayıp kapıya gidiyor. taklit olarak hareketlerimi yapmıyor ama bi oyuncağının top deliğini gösterdim hemen ordan topunu attı. müziklerle dans edebiliyor.
ismine nadir bakıyor bir şeyle ilgileniyorsa eğer ama uzmana gittiğimizde bi şeye odaklanmamış haliyle hem sağdan hem soldan seslendiğinde baktı. göz teması var bizimle gayet ilgili, temastan hoşlanır. parmakla gösterme yok.
ama bakıyorum başkalarının bebekleri elini ayağını gösteriyor, kedi köpek biliyor, alkış bay bay gel gel yapıyor, kızımda bunlar yok. sizce sıkıntılı bi durum mu? 🙁🙁🙁