Canım her doktor önermiyor ama bizim doktorumuz ve hemşiremizin tavsiyesi ile ben rezene kullandım çok faydasını gördüm. Benimde bebeğim uyumadığı zamanlarda ağlardı ıkınırdı bacaklarını kendine çekerdi gazını yapsa bile tam rahatlayamazdı. 1 su bardağı suya 2 çay kaşığı rezene kaynat biraz dinlensin süz sen iç eğer emziriyorsan. 3 çay kaşığı da bebeğe ver hafta 2 - 3 kez verebilirsin. İnan bana çok rahatlayacak bebeğin 😘