Kızlar iştahsiz ve kilosu hic ilerlemeyen boyuda yavas uzayan kizimi diyetisyene gönderdiler orda bi umut mama yazarlar die bekledim ama yazmadi. Cok aşırı zayif olmasına rağmen 2 bucuk yaş 10 kilo boy 87. Diyet kâğidi verdi icinde kofte ,tavuk ,kuruyemus turleri , balık kuru baklagiller var..
15 gun hergun vericeksin yazdigima gore yedi veya yemedi yazcaksin kac kasik yediyse yazcaksin dedi.
Benim anlamadığim şu ' sizin yedirdiklerinizle çocuk kilo almaz bizim tablomuzlami deneyin bakalım…
Yoksa mama vs vitamin vermek icin mi deneme yapiyor anlamadım
Hergun hergun nasil aynu şeyleri yiyebilirki çocuk kafam allah bullah oldu..
Yardımcı olun lütfen…