harley 3-4 aylıklardı sanırım başladığımda. Ağlama krizine girmedikleri sürece asla sallamadım. Uyku eğitimi ile ilgili bi kitap okumuştum, ciddi faydasını gördüm. Öncelikle banyolarını heer zaman akşam yaptım. Akşam yıkayıp yatırdım. Her uyanma sonrasında ortalama 1,5 saat-1 saat 45 dakika sonra uykuya yatırdım. Ağlasalar bile ağlama krizine girmedikleri sürece asla yanlarına gitmedim. Bir ara gittim baktım ki bunu alışkanlık haline getirdiler onu da kestim. Bebekler rutini severler. Uykularının geldiğini de gözlerini kaşımalarından anlıyorum. Yapılan rn büyük yanlışlardan biri, uykusu olan bebeği biraz daha uykusu gelsin diye ayakta tutmak. O zaman hiç uyumuyorlar. Şimdi mesela alıştıkları için akşam 20.30-21.00 arası uyuyorlar, sabah 10.00 da kalkıyorlar. Gündüz de uyandıklarında 15 dk hiç ellemiyorum, çünkü kendi kendilerine tekrardan uykuya dalabiliyorlar. Benim yaptıklarım bunlar🌸