Kızım 9 aylık ve son neredeyse 2 aydır sürekli hasta diyebilirim, önce ateşi çıkıyor doktora gidiyoruz enfeksiyon antibiyotik şurup sonra o fayda etmiyor antibiyotik iğne tam iyileşti şükürler olsun diyorum 1 hhafta sonra yeniden ateş yeniden aynı döngü çıldırmak üzereyim, yarın yine doktora gidicez ve ben çok çaresiz hissediyorum. Bu durumu yaşayan, bu döngüden çıkabilen var mı☹️