Merhaba hanimlar bebegime 3 aylikken pavlik bandaji takildi kalcasinin bir tarafi cikik bir taraf sinirdaymis ama olculerini bilmiyorum soylemedi fakat soyle bir sorum olacak ilk takildiginda bacaklarini oynatamiyordu hic ama suan 15 gun oldu bacaklari dans ediyo normalmi yoksa sabitmi kalmali anlamadim cok hareketlendi diz kapagindan asagisi