Anneler bugün 9. Ay aşımızi olduk bundan önceki asilarda hep iki gün ateşli geçirdik bu asida da yaptırmadan önce ve aksam uykusuna uyutmadan önce calpol verdim.10 gibi uyuyacak simdi gece ateşi çıksa rahatsiz olur uyanirmi sorum o. uyanirsa aynı odadayiz zaten duyarım.yoksa her ihtimale karşı alarm kurum 3-4 saatte bir ateşine mi baksam.normalde 12 gibi bazende sabah 5 gibi uyaniyo. Yoksa ne zamn uyanirsa ozamnmi bakayım fikiriz nedir???