Mom06 Deletedmom280 yeğenim bebekken olmustu 1 damla anne sütü damlatıp ovun demişti doktorda ne kadar iyi olur bilmiyorum sadece fikir vermek istedim göz doktoruna gitseniz iyi olur en kısa zamanda damla yazıyolar ayına göre
Baharkuzey Deletedmom280 biz bunu ilk aydan beri yaşıyoruz ara ara süt damlat dediler banada ilk önce sonra sütten gözü iltihaplandı doktora götürdüm sütün içinde bir sürü protein var süt mucizevi evet ama göz için değil demişti günde 4 kez tobressed damla kullanıyoruz geçiyor
Yasemina Benim kısımında oldu aynısı doktor çay poşetini sıcak suda beklet sonra soğusun. Soğuduktan sonra gözlerine pansuman yap dedi. 4 gün içinde gecti
Baharkuzey Deletedmom280 eczacımızda gifrer marka olan serum fizyolojik ilede temizleyebilirsin dedi sadece o marka gözede kullanılabiliyormus şimdiden geçmiş olsun birde göz ve burun arasındaki bölüme parmağınla bol bol masaj yap göz yaşı kanalı tıkandığı için oluyormus