rumeysalbayrakaya Sareee11 pedmer’de feryal kitapçıoğluna gidiyorum çok memnunum oğlumu mıncık mıncık inceliyo her detayı anlayabileceğimiz bir şekilde açıklıyor soru işaretleriyle dönmüyoruz eve🤗
2prematureannesi Sareee11 dortcelik çocuk hastanesi yaşar bilgi tavsiye ederim ben ona götürüyorum oğlumu çok memnunum
Sareee11 rumeysalbayrakaya muayene ücreti nedir yüksek Mebla verip de ilgilenilmeyince insan sinir oluyor birçok şeyi söylemedi doktorumuz bize
rumeysalbayrakaya Sareee11 tabi haklısınız insan bi ilgi bekliyor. 200 TL veriyoruz ama hakeden bi doktor ben çok seviyorum valla 🤗