Mehtapar95 Eller ayaklar ateşten dolayı soğuk olur kesinlikle örtmeyin üzerini ateşi daha da yükselir
30undabiranne Mehtapar95 anlatamıyorum elleri ayakları buz gibi zaten vücudu sıcak ama eşim üşüyor diye öytüyo iki saat kavgasını yaptık burda hala bacaklarını örtmeye çalışıyor çorap giydiriyor offf
30undabiranne Muhasebeciana evet aynen öyle oldu ateş ölçer 37 gösterdi koltuk altı ateş ölçeriyle ölçtüm 38.5 gösterdi 😒 banyoyu sorayım bi doktorumuza msj atayım teşekkürler 🤲
guneysuu 30undabiranne ve asi gunu banyo onermiyorlar. Bebegi serin tutup ustunu ortmeyin bir body ile tutun yeterli. Atesten dolayi usuyorlar benim bebegim inliyordu usumekten ama sabirli olun zor geliyor ama hemen geciyor. Kotu hastaliklari olmasin yeter ki ❤️
Mehtapar95 Birde sık sık emzirin ben calpol ü her vermem de arkasından su da verdim susuz kalmasın vücudu diye
guneysuu 30undabiranne merhaba, merak etmeyin asi sonrasi atesler dusuyor hemen. Nemli bez de uygulayin ben oyle yapiyordum. Calpol bir tatli kasigi verince geciyor. Doktorumuz ates 40 a bile ciksa panik yapmayin hastalik atesi degil diyordu.