Mylittleponyy Tek çocuk mu ? Üst üste mi ? Ara vererek mi Sizin tercihiniz ne oldu üst üste çocuğu olanlar ne gibi zorluklar yaşadınız ? 🙃
elifineylulu Mylittleponyy Suan tek çocuk var 13 ayını geçti 2-2 buçuk yaşındayken ikinci çocuğu düşünüyorum inşallah
Mom7676 Mylittleponyy 15 aylık oğlum var önümüzdeki 500 yıl boyunca düşünmüyorum kötü bir sürprizle karşılaşmazsam😄şaka bi yana en az 3 yaş 🌸
cekoslavakporseleni Mylittleponyy şu an 7.5 aylık bir bebeğim var. Arası çok olmadan ikinciyi düşünüyorum. Rabbim kısmet ederse 18ayını geçince korunmayı bırakacağız. Artık nasip Rabbim ne zaman ol derse🤲🏻
[silindi] Tek çocuk kalması iyi değil bence ilerde bizlere bişey olduğunda yanında bi kardeş olmalı . yaş aralığı 3 4 olmalı diye düşünüyorum birde eşe bağlı aslında yanında destekçi oluyormu veya başka bi problem varmı ( mutluluk geçim vs ) var olduğu halde tek başına çocuk yetiştiriyormuş gibi olmak tüm yük üstünde olup zorluk çekmek de sıkıntı
Deletedmom4444 2012, 2013, 2018, 2020 1. ve 3. bebegi ben istedim 😂digerleri hediyesi olarak geldi.Halim profilimdedir.Ben yaptim tavsiye etmiyorum 😁😁 Saka saka 3 cocukla iyidim de 4. baya zorladı.
Pinar_04 Mylittleponyy tek çocuk iyi üstüste çok zorlanıyor insan ayrıca ikinciyi düşünen bence arasında tam 5,6 yaş olmalı çünkü bnm biri 3 yaşında diğeri 2,5 aylık çok zorlanıyorum
nazenin3233 Mylittleponyy tek çocuk olarak düşünüyorum ama yinede olursa Allah verirse yapacak yok biz önlemimizi alıp yola devam etmeliyiz 🙃 yinede çocuk büyük sorumluluk bence maddi manevi yetebilmek lazım
Yeniaanne Dört aylığız daha ama en geç iki yaşına geldiğinde kardeş gelmesi lazım oğluşa yaşımız malum
yokbecanim Mylittleponyy madden ve manen yetebilmek için tek çocukta kalmayı düşünüyorum.ayrıca tek çocuk bile beni 2 yaşından sonra çok yıprattı.kızım bebekken 2. Ve hatta 3.yü yaparım diyordum.2yaşına gelip huysuzlıklar başlayınca ben tamamım artık dedim😂Rabbim verirse başım gözüm üstüne ama tekte kalmak istiyorum 🥰
Prensesannesi38 Mylittleponyy anneleri gördükçe doğurası geliyor insanın çoğunluk ikinciyi düşünüyor yakın aralıklı 😂 ama benim bir yanım halen tek yada aralarındaki yaş farkı 4 5 olsun yönünde