8.5 aylık bebeğim var ve geceleri saat başı bazen yarım saatte bir uyanıp sürekli emerek yatmak istiyor. Aç olmadığından eminim sadece alışkanlık.
Bu şekilde olup bıraktıran varmı acaba ? Nasıl bıraktırabilirim ?
Kendi kendisine uyuyor bu arada normalde emerek değil. Sadece geceleri bu şekilde istiyor.