22 günlük ikizlerimden biri 60cc Aptamil AR mama ile çok güzel doyuyor ve 3 saat mama aramıyor kolay kolay ama diğer kızım bugün 60cc mama ile asla doymadı ve buna bağlı olarakta uyumadı bugün hiç. Biraz önce 1 saat arayla 2 kez 60cc mama verdim ve öyle uyudu. Bu normal mi? Çok fazla verdim diyede sıkıntıya girdim şimdi.