Merhabalar cumartesi 3aylik olacak bebeğim 2.aydan beri acıkınca falan ellerini ağzına götürüyordu ama 3 gündür elini tam ağzına alamayınca ağlıyor sürekli ellerini ağzına götürüyor ateş vs.. yok sadece ellerini ağzına almak istiyor biberonu bile tutamıyor ara ara ağlıyor çok erken değil mi diş belirtisi mi yardımcı olun lütfen doktor randevumuza bir hafta var şimdiden teşekkürler 🥰