senamiray Bugün 7. Ay için kontörle gittim ölçüm yaptılar başka hiç bi bilgi falan vermediler normalde veriyordu neden böyle sizinkiler veriyor mu kızlar direk gönderdiler
1prens1prensess senamiray yani kendileri çağırdıkları zaman aşı fln yapılır boy kilo kafa ölçülür ebemde söyler kaç kilo falan diye
Balkupum2505 senamiray bize bilgi veriyodu mesela bu ay şu ek gidaya baslayabilirsin vs gibi. Birde ölcümlerini söylerdi sorardi ne yigo ne iciyo vermemem gereken bisey varsa verme daha filan die
EtiPetito senamiray vermesi lazım bizimki uzun uzun anlatıyo o yüzden normal doktora götürmüyorum aylardır. Belkide kişiden kişiye değişiyordur bizim hemşireler doktorlar çok tatlı