Cheddar İyi geceler anneler😻 Uyku tulumu almak istiyorum. Trendyolda didababy satıcısı var. İçinizde alan oldu mu nasıl acaba? Owli kullanıyorduk ama göbek kısmından sıkıyo fermuarı kapanmıyor o yüzden yenisi şart oldu😅
NefesMaviDeniz Cheddar Merhaba🌸 Satıcıyı bilmiyorum ama uyku tulumunda ikiz bebeklerimiz için kidzee kullanıyorum çok çok memnunum. İsterseniz bir araştırın.
Cheddar NefesMaviDeniz evet geçen bahar sipariş verdim ama iade ettim. bizim ev için ince kalıyor 1.5tog ideal. Teşekkür ederim
Cherryblossom Cheddar butceniz ne kadar acaba. Eger biraz ayırabilirseniz kidzee suan onsiparis alıyor indirim var ben aldim ay sonu kargolamaya baslayacaklar cok guzel diyorlar
Cheddar Cherryblossom evet baktım şimdi de 360 kayme diyor çok fazla 🤓 iki tane almam lazım biri yıkandığında diğerini giydirmek için ☹️
Hellolo Kk41 benim bebeğim henüz 3.buçuk aylık olmak üzere daha yeniyim buralarda 😄 o tog dediğiniz ne oluyor
Cheddar Kagansmother evet çok memnundum ya ama 16kgya kadar maalesef. İki sene çok iyi kullandık hiç yıpranma vs olmadı terletmiyodu da ☹️