Kardeşim geçen hafta dış gebelikten dolayı hastaneye yatmıştı iğneyle düşürmeyi denediler iğneden 12 saat sonra içinde patladi ic kanama geçirdi ve ameliyat oldu sol yumurtalık alındı değeri en son 600 lerdeydi üstünden şuan 5 gün geçti değeri 6 yarın doktora gidecek ama aklıma takıldı bu deger sifirlanmasi gerekmiyormuydu dış gebelik yaşayanlar sizin ne zaman normale döndü?