Sedafisne Arkadaşlar 1 ay 22 günlük bebeğim var emziriyorum ve covid oldum. Aranızda emzirme döneminde covid olan var mı nasıl bir süreç izlediniz?
aloeverrra Sedafisne geçmiş olsun canım biz olduk bebeğim 4 aylıktı emzirmeye devam ettim onların tek ilacı anne sütü, ateşi çıkarsa calpol verdim