balpetegimmmm Oğlum 4 ay 4 günlük çok hareketli 3 ay 20 günlükken dönmeye başladı. Sürekli kucakta dolaşıp etrafı izlemek istiyor. Ne zaman oturtmaya başlamalıyım sizce kızlar zıpzıp alsam çok mu erken ? artık gerçekten belim ve kollarım ağrıyor 9kilo bu arada
Seraay_Aytac balpetegimmmm maşallah , eğer kendisi oturmak istiyorsa oturabilirsin ama çok fazla değil
Mom05273 balpetegimmmm maşallah kilosuda iyiymiş anne sütü mü alıyor sadece bizde 4 aydayız dönmedi tembel
balpetegimmmm Seraay_Aytac dün biraz oturttum ilk defa 5 dk boyunca oturabildi testeksiz sonra devrildi 😂
senamiray Mom05273 ger hareketi yapıyor yüzüstü yatmaktan nefret ediyor normal sırt üstü yatırıyorum tepine tepine ilerliyor😂
balpetegimmmm Mom05273 dönüyor canım kendi yüz üstü duruyor sonra yoruluyo ağlıyo sırt üstü çeviriyorum bu seferde çevirdim diye iyice ağlıyo kendi geri yüz üstü dönüyor
Keskeuyusamm 5.ayında artık doktorum oturtabilirsin güçlenmiş demişti. Ben öyle yaptım. Ama dediğim gibi doktorum önerdi.
_elmaliturtam balpetegimmmm benim ki ozamanlar hep oturmak istiyodu bende gün içinde 5dkyi gecmicek şekilde oturturdum sanırım 6.ayina girdikten biraz sonra da oturmaya başladı desteksiz
Krtlmy balpetegimmmm başını dik tutabiliyosa destekle oturmaya başlayabilir iskelet sistemi gelişmiş demekmiş başını dik tutuyosa