Bebeğim 3 ay 20 günlük ve iki haftadır sürekli kendini kaldırmaya çalışıyor yatmak istemiyor kucakta oturur pozisyonda duruyor bir sıkıntı olur mu acaba o şekilde sık sık tutsak bide banyo oturakları varmış mama sandalyesi olarakta kullanılabilirmiş ondan ne zaman alıp kullanabiliriz