Bunu yazali çok uzun zaman olmuş ama merak ettim. Şu an çocuğunuz nasıl, dedikleri gibi diyabet durumu varmı. Benim oğlum 22 aylık. Aynı belirtiler ve artı koma ile hastanede diyabet olduğu anlaşıldı. Yoğun bakım ve 14 gün kadarlık servis odasında tedavi görme sonucu şu an evdeyiz. Ve evde tedavimiz devam ediyor. Ve ömür boyu böyle olacağını söylüyor doktorlar