BirAlparslanAnnesi Bugün sonunda kendime dur diyerek doğum kilolarıma elveda demeye karar verdim 🤩 bebeğimin doğum gününe kadar (aralık) umarım çoğunu vermiş olurum 🙈
kitapkurdubebeninanasi BirAlparslanAnnesi benim bebeğim de Aralık doğumlu ben de bi gaza gelebilsem su an 73 kiloyum 58e düşmek istiyorum😫
Karpuzlusoda BirAlparslanAnnesi 52 günlük bebeğim var 25 kilo vermem lazım kardeşimin düğünü var Mayıs-haziran gibi bir de ben azimle başlasam keşke 😒
BirAlparslanAnnesi kitapkurdubebeninanasi ha gayret de başla sende hadi🥰 bende hamilelikte 30 kg almıştım yolum uzun🙄
kitapkurdubebeninanasi BirAlparslanAnnesi ben de 67 ile basladim 84te doğum yaptim🥴 birlikte verelim diyet spor neler yapacaksin canım
Medam Canım emziriyorsan rahat verirsin ben 35kg almıştım şuanda 26 kilo verdim 2ayda unlu ekmeği kestim AB’ye cuburu kıstım bol su içtm çoğu şeyide yedim kısmadım ben bol bol emzirdim 58 olmak istiyorum 16kg fazlam var hayla ama eskiye göre baya iyiyim
BirAlparslanAnnesi Karpuzlusoda baya küçükmüş sizin bebeğinİz acele etmeyin bence ancak veriliyor zaten tabi hop doğumdan 2 hafta sonra kızken ki eteğimin içşne girdim diyenler harici😂😂😂
Aylaayla BirAlparslanAnnesi bende bay bay diyorum artık iki geçen hafta diyetisyene başladım ilk haftadan kilolar gitmeye başladı darısı hepimizin başına