Katipmoms Merhaba anneler kızım bugun 18 ay asılarını oldu sabah aksam dus aldırdım unutup bişey olurmu cok korkuyorum
semaab_ Olmaz. Zaten duş aldırmaman gerekseydi hemşire sizi uyarırdı. Sadece 2 ay aşısında dikkat etmek gerekiyor diye biliyorum.