AntiFilozof Benim 4 görümcem var 2si evli 2si küçük daha. Yani nasıl desem hastane çıkış setinden tutun da normal zıbın tulum takımlar bir sürü şey almışlardı çeyiz yapmışlardı resmen, anne baba yok kızlar yapmıştı. Evli olanların biri park beşiğini aldı diğeri de altın takmıştı. Fikir olsun 💙
Ben de abimin çocuğu olduğunda bekardım tabi babama aldırmıştım çocuğa isimli künye ve kıyafetler , geline de bileklik aldırmıştım 😊