Ya çocuk büyütmek ne zormuş . Oğlum 3 buçuk aylık gündüz uykusu asla yok . Gece de çok nadir uyuyo sürekli ağlıyo kafayı yicem . Kucak istiyo . Mama ve süt saparak besliyorum ne süt içiyo adam gibi ne mama . Sürekli çığlık atıyo evde. 5 dk oturmuyo durmuyo . Sinirlerim alt üst oldu . Aklım olsa çocuk yapmazdım . Çok yıprandım . Bazen sesim yükseliyo bebeğime . Artık taşıyo sabrım çünkü . Hadi uyu diye kızıyorum . Sonra pişman oluyorum . Cidden bu annelik ne zormuş ya . 28 yaşındayım ve gram sabrım kalmamış . İlk çocuk bir de . Daha asla çocuk falan istemiyorum Allah yavruma uzun sağlıklı ömür versin de inşallah . Sahiden hamilelik dönemleri özleniyormuş 😔