Yapraksen başıma öyle gelmedi ama bebeğim bi ara çok kötü pişik olmuştu. Her çiş yaptığında çığlık atıyordu. Her seferinde yıkadım altını. Sudocrem sürdüm altına da örtü serip yatırdım, bezlemedim. 2. Güne geçmişti. Havasızlıktan yada sıkı bez bağlamaktan olabilir. Alt açma örtüsünü 5-6 parçaya kesip kullandım,