Merhabalar arkadaşlar sütüm yetmeyince mama kullanıyorum doktorum Esama mama dedi eczaneye sordum Aptamil dedi Esama çok eski mama dedi Aptamil iyi dedi bir yakınım BİM’in mamasını kullanıyor sizce ne yapmam gerek hangisi iyi okdr araştırma yaptım kafam karıştı kızım ishal ve kilo kaybı yaşadı