Rikaa Atesi cikmaya basladi gunduz olduk cok huzursuz. Paranoks S attim hala dusmedi. Alindan temassiz olcuyorum. Kaca kadar normal alin atesi? Bu asiyi yaptiranlardan bilgiii
Kk41 Rikaa atesi kaç oldu da fitil verdiniz. Bu gibi durumda calpol verilmesi öneriliyor. Çok mu yükseldi
Ahlasbebekveannesi Rikaa Bizde bugün ilk dozunu olduk ateş i çıkmadı çok şükür ama huzursuzluk yaptı, üstte kalsın
Alpingo Rikaa hemen fitil vermesiydin keşke canım,önce bi calpol deneseydin kaçki steşi? Bizdede ilk aşı ateş yapmıştı ama max 37.8 e cıkmuştı
Rikaa Alpingo onceden kovid atlatti atesli, hastanede yatarak, korkudan elim calpole gitmiyor artik fitiller zor dusurmustu. Bakalim bekliyorum dusmesini
Busrminel Rikaa bexsero ağır aşı malesef bizdede 24 saat ateş yaptı duş aldırdım 4 defa calpol içmediği için fitilde bulamadık malesef 24 saat sürdü korkmayın en azından aşı ateşi olduğunu biliyorsunuz sadece kontrol altında tutmaya çalışın gecede çünkü muhtemelen cıckacaktır dikkat edin calpol vermeye çalışın 6 saatte bir geçmiş olsun
Rikaa Busrminel bizimki de asla icmiyor tukuruyor suruplari. Tek care fitil zaten. İnsallah duser bizimki de cok tesekkurler
izmir3535 Rikaa 38 olducu zaman calpol ona ragmen dusmuyirss 39 olduysa fitilverin.ilik duş aldirin en fazla yarinda ates yapar sonea duser
yaseminoztrk Rikaa valla biz hastanelik olmuştuk. Koltuk altından ölçtüm 36.6 çıkmıştı sonra inleyince hastaneye götürdük 38.8 Di calpol içiremedik evde hemşire de içiremeyibce fitil vermişlerdi. En son çare oda. Bebeğinizin ateşi ne kadar yükseldi? Soğuk kompres uygulayabilirsiniz. Hastaneye de gitseniz vereceği şey fitil.
Rikaa Kk41 bizim de cikti 38 e suan dustu cok sukur ama surekli degisiyor atesi nedense . Tesekkur ederim insallah sorunsuz geciririz gecemizi
yaseminoztrk Rikaa evet aşıdan 5 saat sonra inlemeye başlamıştı. Zaten bexsero ateş yapan aşılar arasında 1. Sırada. Çok ağır ve zor gerçekten. İyi bari arada ılık duş aldırın iyi gelecektir.1 gün sürüyor zaten ateş, yarında biraz huysuz olur o kadar
pandemibebegi Rikaa Bizde bexsero ilk dozunu olduk bugün. Çok korktuğum bir aşıydı. Gerçekten de öyle oldu. Ateşli ve huzursuz şu an. Calpol verdim inşallah rahat uyur 😣