Kizlar bebegim 27 günlük tek gözünde sanki bana kayma gibi var geliyor. Bazen şaşı gibi oluyor tek gözü ama . Eşim yok diyor odaklanamıyo görmüyor daha diyor şaşı olsa veya kaysa hep oyle olur diyor ama hep oy değil arada normal de bakıyor görüyorum ama yinede korkuyorum