Merhaba, bebeğim 12 günlük ve dil bağı var. Emerken bazen memeyi tutmakta zorlanıyor. Çırpınıyor almak istemiyor. Ben ensesinden bastırınca tutunca sakinleşip emebiliyor. Bazen de meme ucundan emmeye çalışıyor. Dil bağını kestirelim diye düşündük? Öneri ya da tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Bir se adanada çocuk cerrahı bilen var mı? Özel mi devlet mi vs. yardıma ihtiyacım var.