Ddddffggg sizi okadae iyi anlıyorumki kızımın ilk 6 ayı resmen gaz ve aglama uyumama krizleriyle geçti çok çok çok zor şuan gerci 8 aylık hala gaz sorunu var ama üc aydan sonra azalıyo böyle zirvede kalmıyo tabiki yapabilceginiz bitün gaz damlalarını denemek doktor kontrolünde size iyi geleni almak mutlaka yanında bagırsak düzenleyici biseyde kullanmak ben colinox kullanmıstım yine dr ye danısın bende masaj vs işe yaramamıstı bol bol kucagımda tutup zıpladım hopladım yürüdüm ana kucagına sıkıca baglayıp dısarda gezdim ve sürekli emzirdim ona sarıyodu cunku çoook zor ama inanın biraz büyüyünce onu bile özlüyomus insan🙏🏻