Merhabalar. Oğlum 5,5 aylık diş çıkarıyor birkaç gecedir uyumuyoruz sıkıntıdan heryerini isilik sardı özellikle çenesi ve ensesinde çok var hep kaşımak için elini ensesine sürüyor. Doktoruna götüremedim farklı şehirdeym burda başka doktora gittm aşırı sıra vardı bekleyenlerden başka hastalık kapıcak diye geri döndüm. Hergün ılık yıkıyorum gün içinde su sürüyorum.Yarın eczaneden bir ilaç alayım diyorum başına gelenler ne önerirsiniz?