Gunesbasak benimki de çok kötü olmuştu. Olabildiğince az emzirdim ama bu sefer sütüm azaldı tek göğüste yetmedi. Çoğaltmak için halen daha uğraşıyorum. (4 aylık olduk) benim yaram çokmbüyüktü 60 güne geçti. Fito yazdı genel cerrah , kadın doğumda bana bactroban yazdı, soğan koy dediler koydum, zeytin yağı sürdüm, lansino sür dediler sürdüm, çay tabağı kapattım, açıkta bıraktım… en son bal mumu kapak aldım. En çok o işe yaradı. Ama en önemlisi doğru emzirmek. Ayrıca o kadar kandan birşey olmuyormuş yani sütünü dökme. Bebeğin emmesi daha faydalı ve göğüs kanallarını daha çok açar sütünü arttırır.