1994a_ 4 aylık kızım var beslenmede hep bi sıkıntımız var böyle istahlı iştahlı mama içmiyor ek gıdada ne yapcam nasıl başlıyacam bilmiyorum 2860 doğdu şuan 6 kilo ama bana hala az gibi geliyor sizce arkadaşlar çok korkuyorum
Marjinal_Anne2 1994a_ bence gayet iyi 4aylık 6kilo , bizde 2700dognultuk ve 17aylık halen 8kiloyuz. Neden üzülüyorsunuz ki
Alpingo 1994a_ günde kaç cc mama içiyor,bence cok iyi kilosu ne bekliyorsun ki bebişten bi yudumda içip bitrmesini mi:)
1994a_ Sermec27 alıyor şükür ama sanki zorla içiyor mamayı içmek istemiyor bazen çok iyi bazen hiç içmek istemiyor
Alpingo [silindi] yemeyince yemiyolar canım,benim oğlum 9 aylıkkende 9.500 kiloydu 14 ayşık 9 kilo..iştah sıfır hareket süper😅
[silindi] Alpingo Allah yardımcımız olsun 🤣 geçer buda geçer 🤣🤣 kızım 9 aylık durmuyor falan yorgun oluyorum bazen eşim kaynanam veya başka birine kızınca diyorum lohusa sayılırım ben 🤣🤣 öyle avutuyorum kendimi 🤣
Henakiz Hiç şimdiden canınızı sıkmayın, belli olmuyor bazı bebekler çok iyi başlıyor ek gıdaya. Kilosu da iyi bence, Allah bağışlasın. 🌸
1994a_ Henakiz Amin cümlemizinkini 8 aylıkken işe başlıyacam başlamadan düzene koymak istiyorum ama bilmiyom
1994a_ Makaron_88 evet 4 aydan sonra kilo alımı az oluyor diyorlar bide diş çıkarırsa zayıflarda diye korkuyom
Alpingo 1994a_ bi içişte mi 120 içiyor valla maşallah keşke hoplamayla zıplamayla bende oğluma içersem o kadar:)
Makaron_88 1994a_ zayıflamak değilde boy uzuyor yüz oturuyor otomatik zayıfladı diye düşünüyoruz ama değil aslında büyüyorlar
1994a_ Makaron_88 çok fazla şey istiyorum galiba hastalanmasın güzel beslendin iyi uyusun ama napıyım ilk bebegim ve korkuyorum bişey olcak diye