Aselinannesi0655 Kızlar bu geçicek mi ya kafayı yicem. Her saat uyanır mı bi insan . Emmeyi alışkanlık etti dedim sadece 2 kez besliyorum yine aynı
AseLBebek26 Aselinannesi0655 6.ay da düzeni bir bozuldu geceleri ne güzel iki kere uyandırdı 7 ay üç günlüğuz şu an 6 aydan beri düzelmedi her saat başı uyanıyor hala :(
birkizbirerkekannesii Aselinannesi0655 canım 25 aylık hala aynı saat başı uyanıyo çok nadir deliksiz uyuduğu 🙇🏼♀️
ozgekzy Aselinannesi0655 benim bebeğim de hep öyleydi 5 buçuk aylık ile 7 aylık arası fena değildi 7 aylıkken bi bozuldu 10 buçuk aylıkken uyku eğitimi verdim şuan ancak düzeldi (11aylık) uyku eğitimini tavsiye ederim
Asyossmoms Aselinannesi0655 ya en azından uyuyor galiba😂 benim bebeğim sabah 6.30 da uyandı gündüz sadece 2 saat uyudu , uyumuyor ağlıyor bağırıyor şimdi on dakikalık bi kestirme yapıyor sanırım😂
Aselinannesi0655 AseLBebek26 ay aglıyordum şuan şu mesajla yıkıldım 🥺🥺 ya hastalık hastası olduö bide çıgırarak uyanıyor sanki kafasına basıyorlar öyle bagırıyor çok mutsuzum en önemli uykusunu alamıyor
AseLBebek26 Aselinannesi0655 Adaslarmis bu arada bebisler :) aynen canım sorma benimkide öyle inliyor resmen uykuda bazen diyorum bir yeri ağrıyormus gibi inliyor bir aydır böyleyiz geceleri mahfoluyorum düzelecek diye bekliyorum bakalım:(
Selin_C Bir Asel de biz 🙋♀️😂 bu Asellerde mi var acaba birşey 🤪 biz de aynı durumdayız her gece saat başı ve kucağıma almazsam ağlamaya başlıyor her defasında emmese de böyle çırpınıyor gibi hareket ediyor alana kadar ne yapcaz böyle var mı çözüm 🤷♀️
AseLBebek26 Selin_C :)) muhtemelen var bu asellerde bizde aynı durumdayız her saaat başı uyanır mı ya uyanıyor emiyor mızmızlaniyor geri uyuyor bir iki saat sonra tekrar aynı ne zaman düzelecek bilmiyorum
Aselinannesi0655 gozde111 beni emzik gibi kullanıyordu yatakta yatarak emziriyorum ama kestim onu 11 ve gece 3 de emziriyorum artık alışknlık yapmıştı vakalım düzelit inşallah ya
AseLBebek26 Aselinannesi0655 Şu an aynı durumdayim yatarak emziriyorum hala qemzik gibi kullanıyor vermesem uyutamiyorum geri :(
Gzm15092021 Aselinannesi0655 bende yatarak emzirmeye Başladığımdan beri saat başı uyanıyor emzik yerine kullanıyor beni Siz bu durumu çöze bildiniz mi oturarak emziriyorum diyorum işe yarar mı bilmiyorum artık gece uykum hiç yok uykuya dalmamla kalkmam bir oluyor
Aselinannesi0655 ozgekzy bende düşünüyorum ama gündüz uyku aralıkşarı iyi ama gece kötü. Egitimciler sallama diyor kucaga al sakinleştir tekrar koy bizimkinde denedim sakinleşmiyor ki
Makaron_88 Aselinannesi0655 her bebekte o işlem olmuyor bende eğitim verdim bebeğime 6 buçuk aylık gece hiç uyanmaz uyansada tekrar kendsi döner
ozgekzy Aselinannesi0655 instagram da Melodi uyku dan aldım eğitimi Gülden hanımdan. Memnun kaldım 👍Eğitim denen şey hiç kolay değil bunu baştan söyleyim ama bende mutlu değildim bebeğimde uykusunu tam alamıyordu zaten her uyandığında ağladığını düşünürsek eğitim sürecindede ağlaması çok doğal diş sıkmak gerekiyor.