Ennnna91 Mucizemsin21 ne kullandınız nasıl düzeldi peki. Benimde bebeğim 3.5 aylık 10 gündür yapmıyordu bugün gittim doktora. Fitil, duphalac bir de maflor plus verdi
Mucizemsin21 Ennnna91 duphalacla düzeldi canım bide manalarına zeytinyağıyla hala arada oluyor ama kabız duphalac çok etki etti düzenli vermediğim halde
Mucizemsin21 Ennnna91 doktorum sabah akşam dedi ama ben dokanır diye korkumdan gğnde bi kere gündüz verdim canım silikon mama kaşığının yarısıyla ama arkasına su ver yada emzir canım çok şekerli bi şurup
Ennnna91 Mucizemsin21 Bana da sabah öğle akşam dedi ama. Çok geldi bende günde bir kere verdim ama etki etmedi :(